ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Φτιάχνουμε παιχνίδια

Οι μαθητές του Γ1΄ τμήματος του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σουφλίου δημιούργησαν παιχνίδια χρησιμοποιώντας τα πιο απίθανα υλικά.



Αναρτήθηκε από Ζηκίδης Ευάγγελος στις 12:30 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Πληροφορίες

Ζηκίδης Ευάγγελος
Προβολή πλήρους προφίλ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2018 (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ▼  Μαρτίου (1)
      • Φτιάχνουμε παιχνίδια
  • ►  2014 (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
Θέμα Αιθέριο. Εικόνες θέματος από lobaaaato. Από το Blogger.